Wednesday, December 15, 2010

Akhirnya aku pergi juaa...

semalam pada 14 disember 2010 aku telah berjaya memergikan diriku ke kelas exercise anjuran KMS setelah berbulan-bulan asyik delay. banyak sangat kekangan yang aku cipta sendiri sebenarnya.... memang best, memang release tension. aku berazam akan pergi lagi dan lagi dan lagi.

sebenarnya aku hampir-hampir tak pergi walau pun aku dah bawa semua kelengkapan. aku ada hati nak gi pasar malam sebenarnya tapi aku pakai kebaya yang agak blink blink. segan la plak nak pegi macam tu so aku lencongkan keta ke gym sebab nak salin baju sebenarnya. on the way nak ke bilik persalinan, tengok-tengok gym buka la pulak. aku pun terus tukar plan on the spot. tu sebab aku berjaya ber exercise dan adala citer nak disampaikan kat blog ni..hehe

tapi aku rasa aku agak over acting semalam. excited sangat sebab dah 2 tahun lebih tak gi gym. next week aku patut dok kat belakang so bila aku excited giler orang tak nampak. tapi nanti tak nampak cermin la plak... tak best, tak best. tengok la next week cane.

tapi kredit patut diberi pada Kak Jem, pensyarah KOKO yang memang all out semalam. tapi aku memang tertanya-tanya (sebab aku belum tanya Kak Jem) kenapa sampai 1 jam setengah? bukan patutnya 1 jam atau sebab tetiba Datin-Datin datang? kena tanya ni sebelum aku membuat spekulasi dan dakyah2 palsu.

Lin, Kak Aziah dan geng2 TM. (takleh nak promote kat sumer orang, kang tak muat gym la plak...hehe) jom kita join kelas next week... BEST dan paling BEST....kelas ni FREE...

No comments: