Tuesday, December 28, 2010

Cane leh jatuh cinta ni?

hehehe.... maut punya title.... tapi isinya takdela sehebat titlenya.
Kalau jatuh cinta mesti kepada orang ker? Aku jatuh cinta dengan BLOG aku sendiri.

Dulu aku takde la aktif sangat berblog. Niat tu cuma nak kongsi pengalaman dan harapnya ada story yang leh diambil iktibar..... Tapi memang mula tu malas nak update blog dan ditambah dengan kekangan masa di tempat kerja lama. Sejak berada ditempat baru dan ada kelapangan, leh la menulis di blog ni. Lagi2 ada sokongan dari rakan sejawat....

Dan part yang pelik, aku memang suka membaca hasil tulisan aku sendiri. Tu pasal aku declare yang aku dah jatuh cinta. Baca berulang kali pada hari yang sama pulak tu. Kalau aku check statistik dah ada lebih kurang 55 pembaca kepada blog aku ni. Dan aku sangat2 sure 55 orang tu ialah aku sendiri.... Pelik tapi benar...

End of story- siapa lagi yang akan menghargai diri sendiri kalau bukan kita.
So, Live your Life and Appreciate It.

2 comments:

nits said...

itu tanda tanda nak jadi blogalcoholic... :-)

Ana said...

kesan dari buku shophalic nie....