Saturday, December 25, 2010

JANGAN BACA...korang mungkin tak faham!

mesti korang baca gak kann.... memang betul kata ahli psikologi, semakin ditegah semakin nak buat. Contoh yang paling dekat ngan kiter ialah budak2 kecik, kalau dia berlari, nak suruh dier berenti adalah lebih baik kata jalan jer...jalan jer.... Kalau kita kata jangan lari! makin laju dier lari...

so takyah baca yer. sebab ia akan menyesakkan fikiran dan sangat tak berbaloi membacanya...
BACA JUGA! aku dah tau..lantakla korang...

Minggu yang lepas merupakan minggu melibatkan hati, perasaan dan emosi ditambah dengan ketakstabilan hormon adrenaline dan sebagainya.
Otak bercelaru, dan semuanya jadi ntah apa2!
Rasa menyesal dan macam2 bercampur baur... Dan seperti biasa, dalam setiap masalah aku - pasti ada klimaksnya...

Pada yang berada di tempat kejadian-Ribuan kemaafan kalau aku menakutkan korang pada hari tersebut.....(masih teringat2 riak cuak korang!)
Dan aku paling respek pada sahabatku yang sangat2 memahami. Selama sejam dia tak tanya apa2 dan membiarkan aku cool dengan sendirinya......

Pada yang berkenaan, korang pasti tahu apa yang aku maksudkan.
Pada yang tak berkenaan.. kan aku dah kata.... JANGAN BACA!.... ^__^

No comments: