Sunday, December 26, 2010

Rindu la plak...^_^

agak mengundang fitnah bunyi title aku... tapi kalau terlalu straight to the point pun tak best!
Tak adventure!

Rindu aku sebenarnya lebih kepada apa daripada siapa.
Last week aku tukar gambar profile selepas dok belek2 gambar yang ditag oleh rakan2. Antara yang paling best ialah gambar masa gi kursus EDICT di PNB Ilham, Port Dickson. Kitorang telah memanjat Tanjung Tuan tengok rumah api. Memang best, memang happening! Teringat geng2 satu group dulu yang memang takkan dilupa sampai mati.


Dan apa yang aku paling rindu ialah pada si TUDUNG BAWAL.... Almaklumla setelah menjadi usahawan tudung ni, aku dah bungkus sumer tudung bawal aku dan hampir2 aku nak bagi kat adik2 aku.
Biler aku tengok gambar aku masa EDICT (masa tu masih pakai tudung bawal) rasa cam cute jer.... tu yang rasa rindu tu....
so, aku berazam nak pakai semula bawal dan berselang seli dengan tudung sekarang. Tu pun kalau aku rajin nak iron tudung2 bawal tu....
tengokla next week macam mana... janji dah ada niat kan, kan, kan?

moral cerita - kalau rasa nak berhijrah jangan asyik bercakap dan mengulang2 mende yang sama tapi takde apa2 tindakan pun..... ingat!Doa diiringi usaha.... Kalau rasa taknak buat baik dok diam2....^__^

No comments: