Saturday, January 15, 2011

Amni Dayini, Amin Danish, Iman Danish....

Duduk dari kanan : Amni Dayini, Iman Danish, Amin Danish
Biodata
Nama penuh : Nur Amni Dayini
Nama manja : Amni, Kakak
Hobi : Bergaya, bergaya dan bergaya... ntah ikut perangai sapa..
Warna kegemaran : Pink
Fanatik kepada : Disney Princess, Barbie
Filem kegemaran : Semua filem-filem Barbie
B'day : 20 November 2004
Nama penuh : Muhammad Amin Danish
Nama manja : Amin, Abang
Hobi : Bergaduh dan berebut dengan Iman
Warna kegemaran : Warna warni
Fanatik kepada : Kereta, Lori, Bas dan apa2 yang sewaktu dengannya
Filem kegemaran : WonderPet.
B'day : 15 Mac 2008 (2:57 pagi)
Nama penuh : Muhammad Iman Danish
Nama manja : Iman, Adik
Hobi : Bergaduh dan berebut dengan Amin
Warna kegemaran : Warna warni
Fanatik kepada : Kereta, Lori, Bas dan apa2 yang sewaktu dengannya
Filem kegemaran : WonderPet
B'day : 15 Mac 2008 (3:00 pagi)

Ini la buah hati pengarang jantung yang kadang2 buat aku hilang sabar.....
Amni dah Darjah Satu,
Twin dah nak masuk 3 tahun tapi baru nak belajar bercakap
Aku kadang2 (selalunya) tak faham ntah apa la yang diorang cakapkan
Tapi apa yang diorang cakapkan kadang2 melucukan....
Yang paling aku tak tahan dengan twin ialah diorang tidur suka tidur lambat...
Bila aku nak tido diorang tak bagi...
Bila mood aku tengah baik... aku bangun n layan diorang...
Menjelang 11.30 malam kalau stil tak tido ...
Aku mulala bertukar watak menjadi ibu tiri....
Kena marah baru nak tido... Cane tu...?
Kesian kat diorang tapi aku mengantuk gilerrr....
Leh kongsi petua?

No comments: