Wednesday, January 12, 2011

... dari Carina ke Lyra dan akhirnya ke Pantai Kelanang...

Carina? Lyra? Macam nama model terkenal.... tapi sebenarnya ia nama bintang di alam cakerawala... Nama kafe di KMS.... Pagi tadi ada Slot Wacana Ilmu... Wat module sambil layan movie.... Lin dah kebuluran, so abis movie dalam kul 12.00 kami pun naik keta Anita ke kafe Lyra. Nak Lunch. Alamak, makanan dier, suasananya sangat tak menarik hati... so kami berjalan ke kafe Carina... Punnnn... makanan dier stil makanan tuk breakfast... Lansung tak menaikkan nafsu aku! Nafsu Lin, Moi dan Anita aku tak tau..... Dan... "Jom pi Pantai Kelanang!"... kata aku.Disebabkan aku punya idea maka aku mengofferkan BHVXXXX....

Zoommmmm... sampai Pantai Kelanang... uiks.. gerai yang diharapkan tak buka la plak. Aku sebenarnya teringin makan Megi Kerabu... nak test pedas sangat ke sampai Moi mengalirkan air mata pada minggu2 yang lepas... So, kami pun try je gerai yang ada.... Makanan yang ada hanyalah nasi ayam dan nasi goreng ayam.....Hentammm jela geng.... Nasib air dier sedap... tak manis dan memang kira fresh la... aku tak beli air pun sebab frust konon...

Tup tup...kakak gerai tu datang dan bukak gerainya.... so merasala aku makan Megi Kerabu... dan Moi aku ingin membuat pengakuan berani.... memang PEDASSS sampai terasa ke serebelum, sereberum dan medula oblongata... jari jemari aku sampai rasa kebas2.... Lepas makan... foto shooting......^__^


Megi Kerabu yang sangat PEDAS!

Pengajaran hari ni... Jangan kuar awal untuk lunch lain kali! Lunch kul 1 -2 ... so kuar la kul 1 bukan kul 12.00...... gerai pun tak bukak tau!!

No comments: