Monday, February 28, 2011

Aku Yang Beriya2 Nak... Dia lak...

yang beli nfon baru.... Lin, aku nak volunteer jadi spy merangkap Sherlock Holmes tuk menyiasat Misteri Tetiba Beli Nfon Baru.... Mesti ada apa2 ni....Huhu...
Aku dengki sebenarnya merangkap jeles.... Romantic hubby u... aku tumpang gumbira melihat kau gumbira... Macam tajuk lagu lak...

Actually thanx to kawan2 IT merangkap kawan2 kutu merangkap kawan2 bergosip sebab memberikan sokongan yang tidak berbelah bahagi kepada penulisan belog aku ni. Bersemangat suruh aku gantikan nfon zaman paleolitik aku ni, mengingatkan aku update blog, siap suruh aku buat Ads tu...Fuhhh.... Kalau la betul2 aku dapat USD70 sebulan... aku bagi Unit TM 17%... ok tak? Yang lagi 83% leh wat modal beli set make up yang terkini. Pastu leh wat keje tambahan - Kelas make-up ala gothic, ala manja mengada, ala arabic, ala pembunuh bersiri dan sebagainya. Mungkin leh terima tempahan tuk andam mengandam....Fuhhh... kaya kita weiiii.....

4 comments:

Anonymous said...

sape beli henpon baru????

nits

lin said...

hahaha... aku le tuh...!! sempoi jek.. aku dlam proses mendaftar blog nih... kuang3x. nnt rmai2 jd follower yek!!!

**lin**

Anonymous said...

hehehe,...bagus..bagus!!!! i loike....


nits

Ana said...

kih kih... i like gaks...