Wednesday, February 16, 2011

Hari ni memang B.E.S.T giler! Giler B.E.S,T!

Setelah minggu2 yang lepas jadi lemah, tak bermaya. Berbeza ngan hari ni. Rasa2 dapat kuasa bola naga yang ke lapan di samping dapat menguasai ke empat2 elemen - Air, Water, Earth dan Fire Bender... Oh Avatar! Bila lagi nak layan kartun ni?

Pagi2 buta call yang tersayang... Nasihatkan apa yang patut. Amni! Ibu rindu!

Dan kul 8 - 9.30am terus wat keje pasal ada slot wacana ilmu. Siap nota multimedia. Ok!Memang aku tak buat sorang2, tapi menyumbang gak kan? kan? kan? Memang rasa berguna betul hari ni kepada agama, bangsa dan negara. Disamping itu dapat belajar add html dalam blog lagi walaupun tak berapa nak menjadi sangat. Tapi belajar kan? Memang seronok sangat2 bila semua berada di track yang cepat, tepat lagi telus.

Aku tengah gembira ni, meh sini hug aku... Kot leh transfer kegembiraan itu. Sharing is Caring...

4 comments:

lin said...

lame kn rasenya nak tunggu weekend. aku cadangkan ko transfer la si amni tu cecepat ke sini.. aku memahami perasaan ko n anak ko.. hahaha.. touching!! layan lagu ke..?? aik x kan baru sehari dah ghindu.....??

Anonymous said...

aku baru nak tanya pagik tadi...ko rindu tak kat amni?? hehehe...

siti norhana said...

rindu la wei. paling sedey bila dier cakap sebelum aku tinggalkan dier "ibu, janganla nangis. hari ni dah dua kali ibu nangis"....
uwaaaa... lagi la lebat air mata aku!

siti norhana said...

akan transferkan dier after cuti bulan 3... best!best!