Tuesday, March 1, 2011

Aku Perasan Glamerrr.....

Aku rasa kan.. kan... kan... ada stalker-walker telah mengintai2 profile FB aku. Bajet perasan! Aku rasa hidup aku tak selamat. Takde privacy. Takde kedamaian. Takde ketenangan. Takde ketenteraman. Takde penapisan. (Tapis or tepis?)Aku rasa... Aku rasa nak deactivate akaun FB aku. Nanti orang kata...

"Apala..nama lecturer IT, tapi akaun FB pun takde. Tak COOL, tak CHILL la..."

Sapa kata tak COOL, tak CHILL takde FB? Wei kami pakai ORKUT tau...!

Tapi bila pikir2 balik maybe aku patut customize setting privacy. Aku dah ubah sume jadi "Only Me" yang leh preview. Fuhh lepas ni Mark Zuckerberg gerenti call aku dan nasihatkan aku supaya deactivate kan aje akaun tu. Wat semak database jerrrr...

Glamerkah aku? Still tertanya-tanya dan terpinga-pinga. Dah! Nak solat!

No comments: