Monday, March 14, 2011

Bila Pensyarah IT jadi Chef Hotel Jula Juli Bintang3

Pada Hari Jumaat yang lepas, kami (ceh aku ngan Lin jerr dan Nits..Amoi jual mahal!)
Wat open door kat umah aku... Malaih nak citer lebey2 pe yang kami masak... Tengok gambar... Wohooooo..... Presentation yang paling aku tak tahan...



Gempak ke tak gempak tu... Paling gempak bila time aku nak balik bekerja... twin melolong2 nak ikut. So thats why Bibs tak bagi aku balik time lunch...!!
Top Chef sekalian alam, toksah la berduka cita lebey2... kami (kami ke aku sebenarnya....bahahaa) lebih rela memegang keyboard, mouse, dan sewaktu dengannya dari memegang sudip dan kuali... Sekian!

3 comments:

lin said...

ecececece... penat aku tunggu. cite la banyak sket...!!

Annabella said...

pic do the talking... Weee....

nits said...

a.aa...cite la lebey lebey...ni sket nau...