Monday, March 7, 2011

Enjit enjit Semut... Sapa sakit naik...?

Aku :
....angin... Weiiii la semut... nape ko berkeliaran dengan jayanya kat laptop aku ni. Ko wat rumah banglo ke, rumah teres ke, rumah teres berkembar ke rumah panjang dalam laptop aku nih...

Semut :
Oh owner laptop yang comey... sapa suruh ko makan biskut mazola, kerepek pisang, kerepek ubi pastu tadah lak kat laptop ko ni... Sapa salah? Sapa salah?

Aku :
Nak gaduh semut ni... (sambil sinsing lengan baju). Bukan aku je yang makan tau, orang len pun makan gak. Nape ko tak gi kat laptop orang len... Kenapa?

Semut :
Sebab awak comey...

Aku :
Oh ye ker. Okla awak Duk la dalam laptop ni bebaik ye. Kalau lapar, bagitau saya tau....Nah amik ni, num fon... 019XXXXXX3. Call ye kalu u free. I tunggu. Luv u..

Tu je sesi temubual ngan semut2 sedunia. Kalau tak puas ati buatla temubual sendiri!

2 comments:

lin said...

wei... ape la semut nihh. bukan ke kalu ko comey, aku pon comey...?? hehehe

Annabella said...

hehe...hati'nya' sudah ku miliki...weeee