Saturday, April 23, 2011

Biler Kasih Dikongsi Bersama

Pada satu ketika dulu aku memang giler abis ngan FB. Sangat taksub, sangat fanatik, sangat sangat laaa.....Tetiba bile aku syok sendiri dan buat-buat citer aku kena stalk kunun aku pun slow down ngan FB nih.

Dan ketika itu aku belajar2 wat Blog. Kegilaan aku pada Blog leh mencecah tahap sanggup berhutang tuk menjayakan citer2 murni aku tuk menghidupkan lagi blog aku yang hanya ada 4 follower disamping 2 follower tegar yang aku leh nampak hari2 dorang pakai baju matching ta ngan tudung...kihkihkih.....Siap aku declare diri aku sebagai Newborn Blogaholic tuuuu....

Dan ntah macam mana bila aku belajar (nama je lecturer IT, tu pun ta tau) tuk settingkan privacy tahap Only Me je yang leh tengok dan delete frenz yang ta penah bersua muka...aku rasa hidup aku lebih aman dan tenteram. Dan bila aku stat lak belajar emoticon ngan FB...hehehe...aku kembali semula aktif berFB.....ngeeee....

Cuma yang bagusnya aku ta da hati nak men game. Cuma online n stalk kawan-kawan or exstudents yang aku kenali...sekali lagi eh...kawan-kawan or exstudent yang aku kenali sahaja rasa lebih tulus, mulus, suci dan murni jer jalinan persahabatan yang dibina ngan human being yg dikenali.

Dan aku berazam tuk membahagikan kasih sayang cinta rindu aku ni antara Blogspot n FB. Kowang jangan gaduh2 ek. Sepakat membawa berkat tau...Dah! Gi buat keje...

p/s : skang ni kalau ad org add sbg frenz di FB, aku soal siasat org tu macam soal siasat pembunuh bersiri..hehe

1 comment:

mohd jais said...

sayang kat org yg tersayang cane pulak?ke tak ada org yg tersayang.hehe