Thursday, April 7, 2011

Entri Zaman Batu

Patut buat entri ni lama dulu, tapi sebab excited sangat ngan entri-entri yang suam2 kuku maka entri ni asyikla ter delay, delay dan delay lagiiii.... Entri ni ialah entri yang sepatutnya menjadi Super Hot Entri memandangkan jasa2 yang ditaburkan (ok pas ni aku kena kutip sume jasa2 tu balik...) oleh siempunya diri...

Aku sebenarnya ... sebenarnya.. telah membeli nfon baru SEBULAN yang lalu. Tehehehe... (Da sebulan tau...) OK, fine, maybe ta secanggih o ta semahal Samsung Galaxy S2 tapi stil hensem, stil bergaya juga.


And u r H.O.T bebeh! Phewittt witt witt...!
Beauty is in the eye of beholder kannnn?

Dan disini, aku ingin membuat satu kredit tuk nfon aku yang aku sayang... (sume mende pun aku sayang!) tapi memang aku serius sayang. Aku beli kat Centre Point Kota Kinabalu Sabah, Kedai dia aku ta ingat nama tapi aku ingat kat ground floor. Tapi ta wujud ke idak lagi kedai tu sebab dibeli pada tahun 2003. Ce kira berapa tahun tu...7tahun plus plus maaaa..... Lama tu dan stil maintain gorgeous. Dan sowi ek... so so sorrryyyy... ko pegang kaki aku ta lepas2 pun aku ta mo jual tau!! (macamla aku jual laku...bahahahaaaaaa....)


Ni la dier nfon aku yang sering menjadi mangsa cacian dan kejian org ramai dek kerana dia dilahirkan pada Zaman Paleolitik. Awak jangan kecik hati ek... sebab hati awak memang da kecik pun... Apa2 pun... I lUV U laa.... Muah Muah Muahhhhhhs'

2 comments:

lin said...

huh!! memang entry zaman batu!! hahaha...

Ana said...

hehe.... asyik lupa jer....