Thursday, March 1, 2012

Life is so complicated

Assalamulalaikum dan Salam Dari Jugra

Hari ni aku memilih untuk gembira dan bahagia
Dan hasilnya aku memang gembira dan bahagia

Betullah apa yang Dr. Fadilah Kamsah cakap
We are what we are want to
If you choose to be happy then you will happy
If you choose to layan sangatla mud down tu, maka tanpa sebarang keraguan anda akan sedih, ta gembira dan semua negatif thinking akan menghempap kepala anda tanpa perasaan belas atau kasihan.

(semalam mud aku sangatlah em.o.en.wai.e.ti)

Dan rupa-rupanya bila aku happy, dalam hati ada Walt Disney Theme Park, Tokyo Japan, maka aku dapat melihat semua mende-mende yang gembira di sekelilingku...Heheee

Aku gembira dan bahagia... (Alhamdulillah kerana feeling best-best ni milik Allah sebenarnya)


Bila aku hepi aku akan menggembirakan hati orang lain dengan membeli ja ayam di kafe
(walaupun aku hepi, malas tetap maintain)
selain....


dari melukis dan merepek....
(ta nampak pa yang aku merepek? sila guna mikroskop



1 comment:

lin said...

hahaha.. aku SETUJUUUUU!!!!