Thursday, July 5, 2012

Makan Di Ofis Jer


Menu Hari Ini
Tupperware atas : Menu breakfast - spageti malam tadi
Tupperware bawah : Menu lunch yang dirahsiakan isinya


Aku bawa bekal bodo-bodo atau bahasa jawa kita panggil homemade foods ke ofis untuk makan secara bersopan.
Bukannya sebab geng jalan-jalan cari makan aku gi kursus dan
bukan juga sebab aku malas nak gi kafe orion tuk makan sorang-sorang.
Sebabnya hanyalah kerana aku mahu jadi kaya cepat-cepat
Aku nak beli Honda Hybrid warna putih dengan plat number ANA7578, nak melancong ke Dubai,Hanoi Guilin,Auckland Switzerland,Singapore, panjat Tembok Besar Cina, petik epal di Malang Indonesia, shopping di Bandung - Jakarta, Koh Samui Thailand, Brunei, Korea, Bandung, nak Jeans Levis boot Cut Curve ID, nak borong sumer perfume kat dunia ni...

Wahhhh tinggi dan lansingnya impianku.



Ini menu lunch semalam. Fully sponsored by Ah Moi.
(nak kaya cepat memang kena pau member punya makanan)



TuAjeLahKali.Bye.

No comments: