Friday, July 19, 2013

9 Ramadhan 1434 H

Salam dari Jugra,

Bergegas-gegas aku meninggalkan sambal udang ku. Training basketball on 6.30 pm. Pas training sempat lagi tumis sambal rasanya. Beriya-iya aku pecut basikal ku sebab kalau boleh ta nak lambat walaupun biasanya aku bukanlah punctual macam si jurulatih. 

Amanah tetap amanah.

Dari kejauhan dah nampak team-team lain sedang berlatih. Netball, volleyball, football, hockey, basketball lelaki pun ada. Tapi mana basketball perempuan? Konpius aku. Dua tiga kali aku pandang court. Memang tak wujud dorang kat situ. Bukan sepatutnya aku bahagia ke? Maknanya aku boleh balik awal. 

Tapi aku tak rasa macam tu. Menggelegak lak hati aku dalam 0.0005 saat. Mentang-mentanglah si jurulatih tak sihat. Aku lak sibukkan SIPMA. Makanya u alls tak datang ya? Hoih marah ni.



Menu 9 Ramadhan:-
Nasi Lemak Buah Bidara
Kepok Lekor Dua Bersaudara
Ribena dan Kurma Abang Yusoff

Disebabkan amarah ku tadi terus sambal udang ku jadi hots tau! 
Leh ke aku wat alasan macam tu? Boleh ke? Ehmmmm...

Eh!TuAjeLahKali.Bye!

No comments: