Sunday, October 30, 2016

10 km Diva Run Princess Pinktober 2016

Salam dari Senaling,

Terus terang aku masuk run ni sebab medalnya yang super cute sukar untuk dilupakan.

Aku dah tak kisah waima aku kena run  hari Ahad esok kelija. Dah tak peduli kena fikir cara nak ke Putrajaya pagi-pagi buta. Yang aku tau satu hari, medal itu akan jadi milikku Insha Allah. Alhamdulillah, kalau bersungguh-sungguh Allah akan tolong.
 
Hi sexy... You are mine!

Bukit Jugra Fun Run 8km, Women's Night Run 5km. Kali ni 10km. Hoiiii penat! Tapak kaki siap melecet lutut betis keting sumer dah rasa-rasa. First time run 10km. Taubat nasuha kalau nak run lebih jauh dari ini nanges bawah pokok cili bila ingat-ingat semula.

I am a diva, I am a princess wuuuuu
 
Apa pun dah merasa variasi kilometer. Yeahhh.

Kami di finisher wat havoc. First time semua ni wat 10km fuhhhh... Tahniah ladies!
 
Tahun depan aku plan nak cari kelainan dalam setiap run yang aku join. picky omputih kata sambil-sambil intai lubang tabung Garfield.

Plan for Amazonian Run beginning of next year. Gambate!
Kemain kau gambate! gambate!, register pon lom lagi. Hehe

Bersukan juga satu sunnah :)

Bye loves...

No comments: